Overslaan en naar de inhoud gaan

E-commerce maakt integratie en synchronisatie tot sleutelbegrippen

Integratie en synchronisatie zijn volgens Wouter Keller sleutelbegrippen voor ondernemers die zich met e-commerce bezighouden: „Je kunt de oude koninkrijkjes niet meer handhaven. Als iemand een e-commerce-site heeft, een winkel waarop hij hetzelfde goed verkoopt en een callcenter en die drie kanalen worden niet goed gesynchroniseerd, dan zie je steeds hetzelfde, namelijk dat de Internet-activiteiten los komen te staan van de oude economie.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Klanten kopen iets in een winkel en verwachten dat ze op het web weten wat ze gekocht hebben en er ook support aan wordt gegeven. Of ze kopen iets op het web en willen dat artikel terug brengen naar de winkel of dat via het callcenter doen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in