Overslaan en naar de inhoud gaan

Fisio nieuw merknaam Philips-telefoons

Het bedrijf wil zich op de markt voor ‘mobilofoons’ nadrukkelijker profileren. Philips wil zich vooral door extra functionaliteit van de concurrentie onderscheiden. Met name spraakherkenning wordt belangrijk. Dit jaar moet volgens Vanherberghen een omzetgroei van twintig procent gerealiseerd worden, ondanks een tegenvallende markt en een tekort aan componenten. De huidige merken Xenium en Az@lis zullen uiteindelijk verdwijnen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

In Brussel werd zelfs nog de Xenium 9660 gelanceerd, een van de eerste GPRS toestellen op de markt, met een vier maal snellere datatransfer dan de huidige GSM telefoons. De 9660 is voorzien van de 1.2 versie van het WAP protocol, naast spraakherkenning en vereenvoudigde tekstinvoer. Alle gebruikers van Fisio-modellen kunnen straks onbeperkt beltonen downloaden, evenals games die Philips samen met Infusio heeft ontwikkeld.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in