Overslaan en naar de inhoud gaan

Gebruikers kunnen ook te kritisch worden

Informatie wordt tegenwoordig gezien als belangrijk productiegoed voor veel bedrijven. Dit verklaart de groeiende aandacht voor het delen en toegankelijk maken van kennis. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen expliciete kennis (procedures, productinformatie, handboeken et cetera) en verborgen kennis (bijvoorbeeld de intuïtie van een accountmanager in een verkoopgesprek). In sterk vereenvoudigde mate komt de aanpak van veel kennismanagement neer op de volgende stappen:
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in