Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Het nieuwe samenwerken’

Het is alsof gewoon werken niet meer goed genoeg is. Je kunt geen vakblad openslaan en geen managementboek kopen zonder dat men spreekt over de nieuwe manier van werken en samen zakendoen: het ‘nieuwe samenwerken’. Daarbij draait het om het gebruik van Web 2.0-tools, de implementatie van een kennismanagementsysteem, de toegevoegde waarde van ‘unified communications’, het elektronisch patiëntendossier en de basisregistraties.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Dit zijn allemaal ontwikkelingen die (moeten) leiden tot efficiënter gebruik van informatie. Daarbij kunnen zowel de kenniswerker als de organisatie en de keten voordelen behalen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in