Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe IT-marketeers worstelen met het einde van het hypetijdperk

"IT-afdelingen hebben hun vingers gebrand. Het hele inkoopproces zit nu vast. Maar de markt heeft voor een groot deel niet door dat er iets is veranderd." Paul Piebinga, voorzitter van Achmea Active en daarmee in feite CIO van Achmea, spreekt op een IDC-bijeenkomst over IT-marketing zijn verwondering uit over de manier waarop IT-marketeers hem benaderen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in