Overslaan en naar de inhoud gaan

Interne afstemming bij klantenservice cruciaal

Bedrijven benoemen de inrichting van hun organisatie en de beschikbaarheid van de juiste gegevens (bijvoorbeeld klanthistorie) daarbij als zeer belangrijk. SuperOffice en MarketCap onderzochten servicemanagement bij Nederlandse middelgrote en grotere bedrijven en organisaties hiervoor. Een tweede gebied waarop veel verbetering kan plaatsvinden, heeft te maken met interne communicatie tussen afdelingen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Veel winst kan worden verkregen bij het accuraat en goed ontvangen en presenteren van de vraag die een klant heeft. Of dat nu een klacht, verzoek of servicevraag is.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in