Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzicht in effectiviteit site zwaar onvoldoende

Grote bedrijven en instellingen investeren vaak vele miljoenen guldens in een professionele aanwezigheid op het web. Echter slechts weinig bedrijven kunnen zeggen dat ze leren van de effectiviteit van deze investeringen. Vaak worden doelstellingen vaag geformuleerd en worden resultaten oppervlakkig gemeten. Deze constatering is opvallend daar het web juist een spoor van zijn bezoekers achterlaat dat geheel nieuwe inzichten in klantbenadering kan opleveren.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Het is vergelijkbaar met een winkel met een camera die precies registreert welke klanten langs welke route langs de schappen lopen. Elke aarzelende blik naar een uiteindelijk niet aangeschaft product wordt geregistreerd.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in