Overslaan en naar de inhoud gaan

Japan leidt wereld robottijdperk binnen

Japan zit al tien jaar in een economisch dal, maar dit weerhoudt de Japanse industrie er niet van massaal te investeren in de ontwikkeling van een nieuwe generatie robots. Japanse bedrijven zijn genoodzaakt nieuwe producten te ontwikkelen, mede door de groeiende Chinese concurrentie op de markt voor consumentenelektronica. Nagenoeg alle grote Japanse bedrijven, waaronder Hitachi, Mitsubishi, Sanyo en Fujitsu, hebben zich op de robotmarkt gestort.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in