Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Kennis is meer dan harde informatie’

Het ontwikkelen van courseware – opleidingssoftware – is een multidisciplinaire bezigheid, waarbij uiteenlopende mensen als programmeurs, vormgevers en onderwijskundigen betrokken zijn. Wellicht is die Toren van Babel de reden waarom plannen en budgetteren bij courseware-ontwikkelprocessen vaak zo moeilijk is, veronderstelt Jan-Willem van Aalst.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

In zijn promotieonderzoek naar volwassener courseware-ontwikkeling koppelde Van Aalst bestaande kennismanagementtheorieën aan het Capability Maturity Model. En ontdekte hij hoe een veelzijdiger blik op kennismanagement (KM) de ontwikkelprocessen aantoonbaar kunnen verbeteren.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in