Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM steekt teen in CRM­vijver

Bij de check­in aan de KLM­balie wijst de baliemedewerker automatisch een stoel met extra beenruimte toe en meteen bij het plaatsnemen in het KLM­vliegtuig vraagt de stewardess of de op de vorige reis vertraagde koffer nog in goede orde is afgeleverd. Dit soort persoonlijke aandacht zal nu nog geen enkele KLM­passagier kunnen ervaren, maar op niet al te lange termijn verandert dat.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

KLM wil haar klanten ertoe bewegen de volgende keer weer met de luchtvaartmaatschappij te vliegen en daar moeten dit soort positieve ervaringen aan bijdragen. Ondanks de economische tegenwind investeert KLM daarom in een bedrijfsbreed CRM­programma. Maar de stappen zijn klein en moeten meteen aantoonbaar wat opleveren.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in