Overslaan en naar de inhoud gaan

Nette behandeling van boventallige medewerkers

In januari kregen 2900 mensen te horen dat ze niet langer bij KPN konden werken. Aanvankelijk ging het om 4800 gedwongen ontslagen, maar dankzij een 55 plus regeling waar velen gebruik van maakten daalde hun aantal tot 2900. Om deze mensen goed te begeleiden naar een andere baan, richtte de telecomreus zeven (regionale) mobiliteitsshops in.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in