Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderscheid in visuele communicatie

Door toename van de productiviteit van de ‘persoonlijke werkplek’ zal IT de komende jaren pas echt gaan renderen. Op weg naar de ‘high-performance workplace’ (HPW) zal het aspect ‘visuele communicatie’ cruciaal zijn. Vidyo en COMvenience/HitCast leveren nu de beste waar voor hun geld. Bij de traditionele spelers is geen sprake van toepassing als onderdeel van de dagelijkse routine van een werknemer. Ze halen de gemiddelde werknemers juist uit de routine.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

En dan wordt productiviteitsverbetering een moeilijk verhaal.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in