Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank hanteert grote Siebel-bezem

In enkele jaren tijd volbrengt Rabobank Nederland een van de grootste Siebel-implementaties ooit. Met vrijwel de volledige CRM-suite van het inmiddels door Oracle overgenomen bedrijf verbouwt Rabobank vanuit één centrale locatie de frontoffice van de bank - en daarmee van de aangesloten lokale banken, call centers en internetsites. Het aantal gelijktijdige gebruikers benadert op topdagen soms de 20.000 en daarmee is Rabobank volgens Toine Straathof tegen wil en dank.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Straathof is eindverantwoordelijk voor IT-governance en realisatie bij Rabobank Nederland bij het CRM-programma van Rabobank Nederland en leidt een programmaorganisatie die nu 300 mensen telt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in