Overslaan en naar de inhoud gaan

Recruitment na de crisis nog meer online

Recruitment na de crisis. Wat is er veranderd? Hoe pakken we het aan? Wie kan het ons beter vertellen dan recruitmentgoeroe en onlinevernieuwer Shally Steckerl, die internet als wervingsinstrument zo’n beetje persoonlijk heeft uitgevonden. De Amerikaan is oprichter van JobMachine. ‘Vinden van mensen die niet beschikbaar zijn’ is zijn handelsmerk. Op het congres OTYS Recruitment Technology op 22 april in Burgers Zoo in Arnhem zou Steckerl een presentatie geven.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Dat een vulkaanuitbarsting op IJsland roet in het eten gooide, was niet voorzien en vroeg om improvisatie ter plekke. En dus sprak Steckerl de zaal vanuit standplaats Atlanta toe via een slecht functionerende Skype-verbinding.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in