Overslaan en naar de inhoud gaan

Schaduw valt over callcenter-sector

In de begeleidende brief bij het rapport ‘Arbeid in callcenters’ schreef minister Vermeend deze maand aan de Tweede Kamer dat de callcenter-sector kansen biedt aan vrouwen, allochtonen en gehandicapten. Het onderzoek waarop het rapport gebaseerd is, dateert echter van een jaar geleden. Inmiddels zijn de perspectieven voor de sector aanmerkelijk somberder geworden.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in