Overslaan en naar de inhoud gaan

SMS-gedragscode onder de loep

Telecomtoezichthouder Opta en de Stichting de Ombudsman zijn begonnen met een evaluatie van de SMS-gedragscode. Deze code werd in mei overeengekomen door de vijf aanbieders van mobiele telecomdiensten, Stichting de Ombudsman en de Consumentenbond. De aanleiding voor het opstellen van de gedragscode was een grote hoeveelheid klachten over het afmelden bij SMS-diensten.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in