Overslaan en naar de inhoud gaan

Storing in Office 365 en SkyDrivediensten

Microsoft erkent dat er rond half twaalf aan de westkust van de Verenigde Staten (half negen 's avonds in Europa) netwerkproblemen waren bij een van de datacentra van waaruit Office 365 wordt aangeboden. Na vier uur waren de meeste problemen weer opgelost.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Klantenservice liet te wensen over
Een groot aantal klanten kon gedurende die periode echter niet bij hun e-mail of andere kantoorapplicaties. Ook de SkyDrive opslagdienst haperde gisteren bij een aantal klanten, van wie sommigen hun frustraties uitten op het Office 365 Community Forum. De klachten op het forum gaan vooral over de gebrekkige communicatie rond het probleem. "Ik heb een half uur geprobeerd een verzoek bij de servicedesk in te dienen maar ik zie alleen maar een zandloper", meldt een van de posts. Een van de eigenschappen waarmee Microsoft zich met Office 365 wil onderscheiden van Google Apps is de beschikbaarheid van de klantenservice via "live support".

Steven Gerri, algemeen manager van Microsofts Global Foundation Services, zei tegenover Techworld dat nog gezocht wordt naar de oorzaak van het probleem.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in