Overslaan en naar de inhoud gaan

'Internetdiensten in Nederland van matige kwaliteit'

De internetdiensten van Nederlandse bedrijven zijn van matige kwaliteit. Vooral de afstemming met bestaande verkoopkanalen schiet te kort, vindt promovendus Luuk Simons.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Simons promoveert morgen (dinsdag) aan de TU Delft op zijn onderzoek naar de gecombineerde benadering van klanten langs traditionele weg en via webwinkels. Hij concludeert dat deze formule bij de meeste Nederlandse bedrijven faalt. Het gaat ofwel mis voor de klant, ofwel voor het bedrijf. Het schort vaak aan de 'backoffice' die aanvragen en bestellingen die via internet binnenkomen moet afhandelen. Soms ook gaat de webwinkel ten koste van de traditionele activiteiten.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in