Overslaan en naar de inhoud gaan

BMC zoekt groei door aanbieden managed services

Softwareleverancier BMC timmert al een paar jaar aan de weg met zijn Business Service Management-concept, dat erop gericht is IT te verbinden met de kerndoelen van het bedrijf. Vorig jaar kwam het bedrijf al met een concretere invulling daarvan voor zijn klanten, de Routes to Value. Dat concept is nu wat verder uitgewerkt.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Jay Gardner, bij BMC aan het hoofd van de On Demand Business Unit, denkt dat veel klanten zullen kiezen voor de invoering van BSM met behulp van select sourcing oftewel managed services.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in