Overslaan en naar de inhoud gaan

De markt volgens MarketCap

Voor het eerst in een periode van circa 2 jaar is het aantal interne callcenters bij bedrijven niet afgenomen. Het percentage bedrijven en instellingen (met 50+ werknemers) met een eigen danwel een intern klant-contactcenter was in maart 2006 circa 12,7 procent. In september 2006 is de penetratie circa 12,8 procent wat overeen komt met ongeveer 1.350 sites.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in