Overslaan en naar de inhoud gaan

Markt steekt 153 miljoen in buttons en banners

Hoewel er nog sprake was van een flinke groei, constateert het IAB dat deze afvlakt. ,,Voorheen groeide deze markt jaarlijks nog met 30 tot 40 procent'', aldus een woordvoerder.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

De markt voor reclame bij zoekmachines daarentegen zit in de lift. Hoewel de AIB geen gegevens heeft, weet de organisatie dat markt flink groeit. ,,Zulke vormen van reclame stijgen veel harder'', aldus de woordvoerder. Reclame bij zoekmachines bestaat eruit dat adverteerders ervoor betalen dat hun bedrijfsnaam hoog scoort na een zoekopdracht. De zoekmachine Google verdient op die manier veel geld.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in