Overslaan en naar de inhoud gaan

Salesforce.com heeft moeite met winst maken

Online CRM-leverancier Salesforce.com heeft wederom een recordkwartaal achter de rug, maar slaagt er door hoge kosten niet in een significante winst te maken.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Salesforce.com heeft in zijn derde kwartaal een omzet gerealiseerd van 130 miljoen dollar, 57 procent meer dan een jaar geleden. Het klantenaantal steeg tot 27.100, met gezamelijk 556.000 abonnementen op Salesforce' diensten. De verwachte jaaromzet is opwaarts bijgesteld naar bijna 500 miljoen dollar.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in