Overslaan en naar de inhoud gaan

Zakelijk mobiel bankieren?

De mobiele telefoon is voor particulieren niet meer weg te denken bij het beheer van het huishoudboekje. Geïnformeerd worden over het saldo bij de bank, een overschrijving ondertekenen met een TAN-code of een app om de barrekening te delen met vrienden. Nu nog in de kinderschoenen maar binnenkort gemeengoed zijn person-to-person-betalingen (P2P) en mobiel afrekenen voor een parkeerplaats. Veel van deze innovatieve toepassingen voor consumenten hebben het doel om bankieren ‘cool’ te maken.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Het succes van zakelijke toepassingen wordt echter langs andere maatstaven beoordeeld. Wat zijn de behoeften van de gebruikers? Waar zit de toegevoegde waarde? En wat zijn de knelpunten in de IT-operatie?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in