Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet is geen katalysator voor cultuurconsumptie

Begin 2002 hadden in Nederland 187 theaters en vierhonderd van de ruim negenhonderd musea een eigen website. Musea bieden, meer dan theaters, buiten informatie over prijzen, voorstellingen en toegangstijden een virtueel voorproefje van wat de bezoeker te wachten staat. Uit het SCP-onderzoek blijkt dat de grootte van een museum doorslaggevend is voor de uitgebreidheid van een site.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in