Overslaan en naar de inhoud gaan

Atos op avontuur zonder interne e-mail

Het afschaffen van de interne mail is voor Atos geen doel op zich. Het is meer een positief bijeffect van slimmer en effectiever werken, zegt Jan Krans, die wereldwijd ‘frontrunner’ is in Atos’ aanpak van Zero e-mail. Om het slimmer en effectiever werken in te voeren, is een mondiaal programma in gang gezet. De eerste stap van Zero e-mail moet Atosmedewerkers bewust maken van alternatieven voor e-mail waarmee slimmer werken en communiceren mogelijk is.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

In de fase daarna wil Atos een zogeheten ‘enterprise social network’ opzetten en anders gaan werken: slimmer, directer en horizontaler. Interne e-mails zijn dan niet meer nodig.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in