Overslaan en naar de inhoud gaan

Dataverbruik KPN en Vodafone inzichtelijker

Momenteel krijgen klanten bij KPN en Hi een sms als ze een bepaald percentage van hun tegoed bereiken. Dat gebeurt bij 50, 70 en 100 procent van de bundel. Het verbruik in mobiele data is echter niet op de rekening te zien.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

In de nieuwe abonnementen van KPN en Vodafone is de hoeveelheid data belangrijk bij de keuze van het abonnement. De providers werken er naar eigen zeggen hard aan om het precieze gebruik, dat nu alleen gecontroleerd kan worden bij winkels, inzichtelijk te maken op de website en op de rekening. De nieuwe abonnementen van Vodafone gaan begin augustus in, die van KPN begin september.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in