Overslaan en naar de inhoud gaan

’KPN schendt privacy klanten’

Den Haag 14.15 uur - Directeur Raymond Schrama van One.Tel heeft eind vorige week een klacht ingediend bij de Registratiekamer. KPN zou de gegevens misbruiken die klanten invoeren om zich aan te melden voor carrier-preselect (CPS). Zij voeren daarbij eenmalig de viercijferige code in van het telecombedrijf van hun keuze en maken dan voortaan automatisch gebruik van deze alternatieve dienstverlener. KPN stuurt volgens Schrama deze klanten gerichte mailings om hen terug te winnen als klant.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in