Microsoft koopt Parature voor Dynamics CRM
Parature wordt geïntegreerd in Microsofts CRM-pakket Dynamics. De aankoop is bedoeld om beter te kunnen concurreren met Salesfoce.com, en heeft naar verluidt 100 miljoen dollar gekost.
Parature heeft 70 miljoen eindgebruikers en blijft voorlopig ook zelfstandig bestaan. Het levert een kennisbank voor zelfbediening, klantenservice, live chat, onderzoeks- en feedbackmogelijkheden en integratie met sociale netwerken. Nu gebruikers meer geneigd zijn hun eigen problemen op te lossen dan een gratis nummer te bellen was Microsofts uitstekend geoutilleerde callcenter niet meer van deze tijd, aldus Bill Patterson van Dynamics CRM.
Microsoft heeft al meer bedrijven gekocht om zijn CRM-pakket op te waarderen en is daar nog niet mee klaar; zo ontbreekt volgens analisten nog een goede salesmanagementmodule die kan concurreren met IBM's Websphere.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee