Oracle maakt CRM-software 'sociaal'
Sales Prospector is gericht op interne of externe verkoopteams als een manier om 'collectieve verkoopkennis' centraal op te slaan. Verkopers krijgen daarbij toegang tot informatie over klanten die door hun collega's is vergaard en opgeslagen. Ze krijgen daardoor meer mogelijkheden de meest kansrijke 'leads' eruit te pikken.
De 'social networking'-applicatie met een eenvoudige interface is een alternatief voor diepgaande verkoopanalyses die met veel CRM-software mogelijk zijn. Wie zonder tussenkomst van de IT-afdeling zijn leadselectie wil versnellen zou met Sales Prospector beter uit de voeten moeten kunnen, is Oracle's argument.
Oracle biedt de software aan als standalone-softwaredienst, maar ook als extensie op zijn bestaande CRM-producten Siebel CRM, Oracle CRM On Demand, Oracle E-Business Suite. Sales Prospector is ook te gebruiken als uitbreiding op SAP-software. Oracle zegt meer Social CRM-producten in de pijplijn te hebben, zoals Sales Campaigns en Sales Library.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee