Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Toekomst Dell ligt in end-to-end-diensten’

IT-infrastructuur is de kritieke factor in het succes van ondernemingen. Klopt het beeld van Dell als hardwareleverancier?
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

“Zeer ten dele. We verkopen natuurlijk al heel lang heel veel apparatuur, daar ligt onze basis. Maar we hebben inmiddels een succesvolle transitie gemaakt naar end-to-end IT-leverancier, die klanten helpt te innoveren. ‘Service and Solutions’ is nu wereldwijd goed voor ongeveer een derde deel van onze omzet. In Nederland ligt dat percentage nog iets hoger.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in