Overslaan en naar de inhoud gaan

WK: Proeftuin en etalage voor IT-bedrijven

"Alsof we voor een beursgenoteerd bedrijf op een grasveld een netwerk inrichten, dat binnen zes weken weer moet worden afgebroken." Zo omschrijft Hans-Jürgen Bahde, directeur van Avaya Duitsland met gevoel voor ironie de uitdaging het grootste en best bekeken sportevenement van het jaar. Avaya is een van de hoofdsponsors van het WK en samen met T-Systems van Deutsche Telekom verantwoordelijk voor het ontwerp, de opbouw en het functioneren van de IT tijdens het toernooi.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Naast deze twee zijn ook Philips, Toshiba en Yahoo prominent aanwezig, als sponsor en als leverancier van technologie.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in