Overslaan en naar de inhoud gaan

Doorbladeren There’s no business like online business

RED HERRING, het Amerikaanse blad dat beleggers de weg wijst in de hightech-sector, voorziet nieuwe problemen voor de online-detailhandel. In de afgelopen negen maanden is de euforische stemming in de dotcom-sector omgeslagen in hypochondrie. Faillissementen en ontslagen zijn aan de orde van de dag. De beleggers nemen hun verlies en maken zich uit de voeten. De Red Herring is somber gestemd.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Zelfs als de paar degelijke online-bedrijven de investeringswinter doorkomen, is hun continuïteit niet gewaarborgd, want er dient zich een nieuw probleem aan. Of beter gezegd: een oud probleem krijgt in de Verenigde Staten grote proporties.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in