Overslaan en naar de inhoud gaan

App helpt servicemanagement

Matrix42, leverancier van de gelijknamige helpdesksoftware, heeft een app uitgebracht voor de iPhone waarmee eindgebruikers de helpdesk sneller kunnen benaderen. Gebruikers met een probleem kunnen via de iPhone direct contact leggen met de helpdesk en hiervoor een ticket aanmaken. Ook heeft de gebruiker hiermee direct toegang tot een kennisdatabank, om eventueel zelf het probleem op te lossen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Een koppeling met de active directory biedt daarnaast zicht op alle collega’s, wat ook gesynchroniseerd kan worden op de iPhone. Tevens is het mogelijk met de app in de service catalogue bestellingen te doen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in