Overslaan en naar de inhoud gaan

AG webcast: Outsourcingsklanten vaak ontevreden

Volgens Gianotten heeft een en ander te maken met servicegerichtheid; klanten verwachten gewoon meer service van de leverancier.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Outsourcingsleveranciers kunnen dit punt verbeteren door hun dienstverlening te schragen op drie belangrijke pijlers: de klant, het proces, en het concept van 'end to end' werken. Hoe? Dat vertelt Gianotten in de webcast.

Automatisering Gids webcast

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in