Andarrdumpt inhoud hersens in autoradio klant
Andarr is een in ICT-management specialiseerde dienstverlener, die opdrachtgevers projectmatig ondersteunt in het beheer van complexe infrastructuren. Jeroen van Zelst, één van de drie directeuren van het jonge bedrijf, zegt dat het delen van kennis voor een bedrijf als Andarr van cruciaal belang is. „Wij delen kennis met klanten, leveranciers en zelfs met concurrenten als het moet. Er is veel vraag naar de kennis die binnen Andarr bestaat, en die kennis is tegelijk slechts beperkt beschikbaar. We kunnen die kennis op verschillende manieren uitdragen en hebben hiervoor gekozen. Dit is een goede manier om kennis breed, degelijk en diepgaand over te brengen.” De eerste Braindump gaat over DSL en duurt drie uur. Het is voor iedereen die direct of indirect in professionele zin met DSL te maken heeft, maar er te weinig van weet. Braindumps zijn nadrukkelijk niet voor consumenten bedoeld. Van Zelst is ervan overtuigd dat mensen die deze Braindump horen en meer willen weten, bij hem terugkomen voor meer informatie. „We doen het voor de naamsbekendheid en misschien volgen er opdrachten uit. We geloven in kennisdeling en willen dat hiermee laten zien. Bij klanten laten we kennis achter omdat we anders voor niets zijn langsgeweest.”