Overslaan en naar de inhoud gaan

Apeldoorn kiest voor midoffice Inter Access

Apeldoorn wil in 2010 een groot deel van zijn diensten voor burgers en lokale ondernemers multichannel ontsluiten en gelijktijdig zijn administratieve inzet verminderen. Een belangrijk element daarbij wordt ‘customer selfservice’, waarbij de klant met behulp van digitale afhandeling zoveel mogelijk zelf moet doen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

De oplossing die Inter Access aandraagt omvat twee gekoppelde omgevingen: het ‘standaardisatieplatform’ en het ‘innovatieplatform’. De eerste omgeving biedt componenten met standaardfunctionaliteit rond authenticatie (DigiD), backofficekoppelingen en dienstverleningsprocessen. Het innovatieplatform bevat componenten van Oracle en FileNet en is bedoeld voor het realiseren van gemeentespecifieke doelstellingen die niet met het standaardisatieplatform mogelijk zijn. Inmiddels maken meer dan 28 gemeenten (met samen meer dan twee miljoen burgers) in Nederland gebruik van de WebNext MidOffice suite, die voldoet aan de Nederlandse Overheid Referentie Architectuur (NORA).

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in