Overslaan en naar de inhoud gaan

Center Parks jaagt met IT op slome euro’s

Zo’n 1,5 miljoen besparen op het drukken en verzenden van brochures en toch een flinke meeromzet van eveneens 1,5 miljoen realiseren. Op die manier verdiende Center Parcs in enkele maanden tijd een investering in de geavanceerde datamininggereedschap terug. "In zes maanden break­even bereiken is natuurlijk altijd mooi", zegt Richard Verhoeff, directeur e­commerce van Center Parcs.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

"Je ziet soms bedrijven investeren in allerlei geavanceerde tools, maar dat ze toch die honderdduizenden brochures blijven versturen. Wij besparen direct zo’n 50 procent op onze mailkosten door gerichter te mailen."

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in