Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiestoornis

Een van de dingen die mij in de computerbranche het meest verbazen, is de spraakverwarring tussen producenten en consumenten. De producenten ­ de makers van hardware en software ­ doen natuurlijk wel hun best om goed verstaan te worden. Zij besteden jaarlijks miljarden aan marketing en reclame. Zonder twijfel zijn er consumenten die bijvoorbeeld de advertenties voor nieuwe pc’s begrijpen, maar hoeveel dat er zijn weet ik niet. Zelf snap ik er meestal niet veel van.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Als ik een nieuwe pc wil kopen, vraag ik altijd advies aan iemand die er echt verstand van heeft. Zo heb ik het weleens aan mijn buurjongen gevraagd, want de tijd die ik vroeger voetballend en knikkerend op straat doorbracht, lijkt hij volledig te hebben besteed aan het in en uit elkaar schroeven van pc’s.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in