Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale centrale koppelt direct aan klantgegevens

Met een digitale doe-het-zelf-centrale die ook voor de connectie met internet moet zorgen, hoopt KPN Telecom bedrijven met tien tot 150 medewerkers te bedienen. De Vox Novo Access moet het voor bedrijven heel gemakkelijk maken om in combinatie met een ISDN- of ASDL-lijn een e-mailserver in de lucht te krijgen. Van de huidige Vox Novo-centrales zijn er zo’n dertigduizend in gebruik, dus het ligt voor de hand dat dat potentiële klanten zijn voor een upgrade naar de nieuwe centrale.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in