Overslaan en naar de inhoud gaan

Econocom wil de hamburgertent van de ICT-dienstverlening zijn

De naamsbekendheid in Nederland van ICT-dienstverlener Econocom is gering. Toch hoort hij, gezien zijn omzet op de Nederlandse markt voor ICT-dienstverlening, thuis in het segment waar ook bedrijven als Syntegra, Accenture en KPMG/Nolan Norton zich ophouden. In 2001 zette de Frans/Belgische onderneming 150 miljoen euro in Nederland om. En dat wordt de komende jaren fors meer, voorspelt bestuursvoorzitter Jean-Louis Bouchard.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in