Overslaan en naar de inhoud gaan

Een functie met vele gezichten

In Itil versie 3, dat in mei uitkwam, staat de functie van service manager voor het eerst uitgebreid beschreven. Voor de meeste service managers is dat in elk geval een hart onder de riem, zo bleek tijdens de Service Manager Dag, die vorige week werd gehouden in Ede. Maar meer ook niet.
Zo’n 150 service managers bezochten vorige week het congres Service Manager Dag in Ede. Hun functiebenamingen variëren van service delivery manager tot service liaison tot klantrelatiebeheerder.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in