Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Er is hier maar een cultuur: de netwerkorganisatiecultuur’

“Als we de afgelopen jaren alle energie en geld alleen in Nederland hadden gestoken, hadden we nu meer rendement gehad”, geeft Wiljo Verbruggen toe. Toch heeft de Infopulse-oprichter absoluut geen spijt van zijn strategie. “Het is een bewuste keuze geweest. Het gaat om de lange termijn. Wij zijn door ons internationale netwerk veel flexibeler.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

We hebben een mooie combinatie van bedrijven die lokaal heel sterk staan en als het moet in projecten samen kunnen werken, waardoor we slagvaardiger zijn. Wij spreiden zo ook het risico van een tijdelijke dip in een bepaald land”, zegt hij.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in