Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Frustraties mogen een eventuele terugkeer niet in de weg staan’

Bij ICT-werkgevers staat de deur voor waardevolle opstappers meestal wagenwijd open. Zij kennen immers het bedrijf, het personeel en de werkinhoud. Niet in de laatste plaats weet de werkgever meteen waar hij aan toe is. Geslaagde exitgesprekken worden door deze ontwikkeling ook steeds belangrijker. Wat doen de grotere ICT-bedrijven in Nederland nu precies om opstappers niet uit het oog te verliezen?
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in