Overslaan en naar de inhoud gaan

Inrichting online-winkels laat veel te wensen over

Online-winkels maken een moeilijke tijd door. Naast het feit dat investeerders tegenwoordig een rendabele bedrijfsvoering eisen, blijkt tegelijkertijd dat consumenten lastig tot online-transacties zijn te verleiden. Het aantal winkelbezoekers dat daadwerkelijk tot aankoop overgaat, ligt griezelig laag. Het merendeel van de klanten verlaat het online-transactieproces vroegtijdig. Het percentage dat een bezoek afsluit met een aankoop ligt wereldwijd veelal op 1 of enkele procenten.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in