Overslaan en naar de inhoud gaan

Internetbellen heeft nog veel haken en ogen

Vorige week zaterdag stond KPN voor de derde keer in het beklaagdenbankje bij VARA’s Kassa over hetzelfde onderwerp: de problemen met Internetplusbellen. De maatregelen die KPN vorig jaar december heeft doorgevoerd om de klachtenstroom over internetbellen in te dammen, hebben niet het gewenste effect gehad, zo constateerde vorige week ook de Consumentenbond. De meeste klachten gaan over de techniek: installatieproblemen en veel telefoon- en internetstoringen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in