Overslaan en naar de inhoud gaan

IT-problemen vloeren Sociale Dienst Oldambt

Het samenwerkingsverband dateert van 2002 en had vanaf het begin te lijden onder spanningen bij het personeel en tussen medewerkers en leiding. Nadat de IGSD begin 2005, als eerste, ging werken met szwNet van Planconsult, kwamen daar ICT-problemen bij. Betalingen verliepen niet meer correct. Klant en leverancier waren het erover eens dat meespeelde dat de organisatie niet rijp was voor het procesgerichte szwNet.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in