Overslaan en naar de inhoud gaan

iTV heeft wisselend succes

Ieder jaar zijn op de Mediacast beurs in Londen weer meer opzetkastjes te zien voor interactieve televisie (iTV). Sommige van deze geavanceerde aansluitdozen beschikken over een modem zodat kijkers met de programma’s kunnen communiceren. Toch merkt de meeste kijkers in Europa nog niet zoveel van deze beeldrevolutie.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Digitale interactieve televisie lijkt al wel voet aan de grond te krijgen in Frankrijk en Engeland, waar de kabel minder kans heeft gekregen dan in Nederland en de digitale satelliet aan een spectaculaire opmars is begonnen. Marktvorser Forrester verwacht dat de helft van de Europese huishoudens in 2007 kunnen beschikken over interactieve tv.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in