Overslaan en naar de inhoud gaan

LBi: merk Lost Boys verdwijnt op termijn

Dat zei de kersverse bestuursvoorzitter van LBi, Luke Taylor, vandaag in een toelichting op de nieuwe strategie van zijn bedrijf. Wanneer er daadwerkelijk een einde komt aan Lost Boys, is nog niet bekend. Lost Boys geldt als een van de Nederlandse pioniers op het gebied van het bouwen van professionele websites.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Het moederbedrijf van Lost Boys kampte het afgelopen jaar met problemen bij onder meer de Nederlandse divisie en moest diverse keren een winstwaarschuwing geven.
opman Robert Pickering werd in januari vervangen voor de 39-jarige Luke Taylor.

De verschillende onderdelen van LBi zijn volgens Taylor nog te veel gefragmenteerd. Het bedrijf levert allerlei digitale activiteiten, van het bouwen van websites, het verzorgen van nieuwe content tot klantenwervingstrategieën.

In Nederland zal volgens Taylor in de toekomst meer kruisbestuiving moeten plaatsvinden tussen de in december overgenomen digitale dienstverlener Satama en Lost Boys.

Een ander onderdeel van de nieuwe strategie is het uitbreiden en bouwen van kenniscentra in de belangrijkste markten: de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Azië. De nodige personele ingrepen zijn volgens Taylor al merendeels in het vierde kwartaal gedaan.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in