Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Met praten over techniek jaag je gebruikers schrik aan’

Luisteren is voor automatiseerders een van de belangrijkste instrumenten voor het verkleinen van de afstand tot de IT-gebruikers. Dat zeggen IT’ers die dagelijks of geregeld met eindgebruikers in contact komen. Hulpvaardigheid is een tweede: “Technische kennis is voor dit werk uiteraard nodig, maar je moet boven alles gebruikers willen helpen.”
Er is één ding dat een automatiseerder met de klant moet en zal, zegt Johan Vromans. “En dat is luisteren, gewoon luisteren.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in