Overslaan en naar de inhoud gaan

Napster zou CD-aankopen jeugd stimuleren

Uit onderzoek van de Amerikaanse platenmaatschappijen blijkt dat het gebruik van de omstreden uitwisseldienst Napster de verkoop van muziek-CD's niet nadelig beïnvloedt maar juist stimuleert. Tot die conclusie komt Napster-topman Hank Barry na bestudering van cijfers die de branche-organisatie RIAA zelf heeft gepubliceerd.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in